poniedziałek, 8 grudnia 2014

Zwierzęta mówią...

Przybyło nas ostatnio na Chrobrego. W naszym domu pojawili się 2 nowi mieszkańcy: Złotko i Monetka - Złote Rybki. To był wymarzony prezent od Mikołaja dla naszego starszego syna. Młodszy też dostał jedną. Ja osobiście również lubię oglądać te zwierzaki. Podobno jedne z najmniej wymagających rybek akwariowych. Zachwycają jednak swoją urodą i misternością "wykonania". One na prawdę "przemawiają" i wskazują na piękno i pomysłowość Stworzyciela.



Ostatnio wracałem z pracy. To był ten jedne z gorszych dni - byłem zdołowany. Bóg jednak przemówił. W bliskiej odległości ode mnie do lotu podniosła się piękna siwa czapla. Zachwycające, urzekające i przemawiające. Tak jakby Bóg chciał dotknąć mojego serca, podnieść, pocieszyć.
"O, jak liczne są dzieła twoje, Panie! Tyś wszystko mądrze uczynił: Ziemia jest pełna dóbr twoich! Będę śpiewał Panu, pókim żyw,Będę grał Bogu memu, póki jestem. Oby mu miła była pieśń moja! Ja radować się będę w Panu!" Ps 104, 24.33
Przy okazji polecam film: "Bóg cudów"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz