piątek, 8 stycznia 2010

Teologia i życie

Siedziałem dziś bardzo długo w Internecie, żeby znaleźć jakieś materiały o pojęciu pokory w Biblii. Podjąłem się przygotowania pewnych tekstów na rekolekcje pasyjne i chciałbym temu zadaniu sprostać. Niestety znalazłem bardzo mało naukowych opracowań w sieci. Odległość 1200 km do Polski sprawia zaś, że zostałem odcięty od teologicznych bibliotek. Niestety nawet w Polsce ten dostęp nie jest taki łatwy. W bibliotece ChAT-u są w zasadzie tylko materiały po niemiecku. A dla mnie ten język ciągle nie jest na tyle bliski, żeby studiować opracowania naukowe. Do książek po angielsku też nie tak łatwo dotrzeć. Trzeba się trochę natrudzić i pojeździć po kraju. Cóż może kiedyś się to zmieni. Szkoda, że tak ta sytuacja wygląda. Można by tak wiele ciekawych teologicznych tekstów opracować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz