środa, 25 listopada 2009

W sklepach już świątecznie



Supermarkety Ukrainy nie różnią się wiele od tych w Polsce. I to nie tylko ze względu na ilość i wybór towarów. Również i tutaj już na początku listopada "są święta". Wtedy zawitały tutaj bombki, choinki i inne ozdoby. Jedno mnie tylko zaskoczyło, o czym wcześniej nie pomyślałam i nie wiedziałam - kartki świąteczne. Tutaj najhuczniej świętuje się Nowy Rok, a Boże Narodzenie, które obchodzi się we wschodnim chrześcijaństwie 7 stycznia, nie jest już tak istotne. Zresztą Dziadek Mróz prezenty też przynosi na Nowy Rok. W związku z tym i życzenia wysyłane bliskim są z okazji Nowego Roku. Nie spotkałam więć takich kartem z napisem Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku, ograniczają się one do Szczęśliwego Nowego Roku.

1 komentarz:

  1. W naszych Teskach i Ałszanach w tym roku jakos delikatniej i później świeta przyszły...
    Takie mam wrażenie.

    OdpowiedzUsuń