niedziela, 25 października 2009

nasza rocznica...


Dzień zaczął się dość ciekawie. Maciek w nocy skutecznie przeszkadzał nam w spaniu (nie było tak źle, obudził się tylko 2 razy, ale potem nie chciał zasnąć). Ja po śniadaniu pobiegłem do kościoła, żeby nauczyć się czytać tekst biblijny po rosyjsku. Nabożeństwa rozpoczynają się o godz. 10:00 i ludzie zazwyczaj zaczynają się schodzić już ok. 9:00. Dziś jednak była inaczej. Była już 9:45, a w kościele nie było jeszcze nikogo. Co się mogło stać...? Łyżbiccy nie przestawili sobie zegarków. To wynik tego, że nie oglądamy telewizji i czasami przegapiamy ważne ogłoszenia. Później oboje stwierdziliśmy, że dobrze, że czas przesuwano do tyłu, a nie do przodu.
Tekst kazalny był z Mk 10,2-16 (o rozwodzie i przyjmowaniu dzieci przez Jezusa). Wcześniej zastanawiałem się czy nie wybrać innego, ale postanowiłem trzymać się naznaczonego. Wygłoszenie tego kazania nie było łatwe. Na nabożeństwie było ok. 12 osób. Były to osoby w większości w podeszłym wieku, niektóre po rozwodzie lub w trudnej sytuacji rodzinnej. Uświadomiłem sobie, że trudno nauczać kogoś na temat małżeństwa i rodziny, jeśli ma się tak małe doświadczenie, zaledwie rok stażu małżeńskiego...
Właśnie dziś obchodzimy swoją rocznice.
Po nabożeństwie ludzie z kościoła złożyli nam życzenia (przede wszystkim urodzinowe - ja miałem urodziny 21. 10). Zjedliśmy potem kawałek tortu i ciasta. Wszyscy zachwalali oczywiście wypieki mojej cudownej żonki. Maciuś zaś spał sobie przez jakiś czas na stole (na chuście) - tak jakby nic obok się nie działo.
W południe postanowiliśmy zjeść uroczysty obiad. Wcześniej jeszcze poszliśmy nad zatokę. Już dawno tam nie byliśmy i fajnie było znowu zobaczyć te miejsca.
Teraz siedzimy w domu i odpoczywamy, a raczej staramy się, przy pudełku 1500 puzzli.

5 komentarzy:

  1. ja tylko odnośnie fotki: nie kładźcie go za monitorem CRT. Tam jest największe promieniowanie. Tak mówili na BHP! :) a tak poza tym to fajny blog! Dzięki za info będziemy śledzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnie, monitor od jakiegoś czasu nie działa. Tak sobie stoi po prostu, więc raczej nie szkodzi. Dzięki za troskę. Pozdarwiam, wł

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim Błogosławieństwa Bożego z okazji urodzin i pierwszej rocznicy ślubu.

    Elżbieta z forum DFE

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaległe ale szczere życzenia urodzinowe (ten sam dzień, co moja Ulcia) oraz oczywiście z okazji pierwszej rocznicy ślubu. Gratuluję ślicznego bobaska. Z Bogiem, Dorota z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję(my) za życzenia i też pozdrawiam(y)

    OdpowiedzUsuń